Kaišiadorių r. Žiežmarių gimnazija

Logopedas

Logopede gimnazijoje dirba

Ramunė Malinauskienė Logopedė

Kabineto Nr.113

Darbo laikas

Savaitės dienos

Tiesioginio
darbo laikas
Pietų pertrauka

Netiesioginio
darbo laikas

Pirmadienis

     

Antradienis

     

Trečiadienis

10.10 – 16.40

15.10 – 15.40

16.40 – 21.40

Ketvirtadienis

10.10 – 16.40 15.10 – 15.40 16.40 – 21.40
Penktadienis 10.10 – 16.40 15.10 – 15.40

16.40 – 20.40

Viso: 18 val. 00 min.   17 val. 00 min.

Netiesioginis darbas, gavus darbdavio sutikimą gali būti atliekamas darbuotojos pasirinktoje darbo vietoje, prisiimant atsakomybę dėl darbuotojo saugos reikalavimų laikymosi.

 

Kontaktai Telefonas +370 346 58358

El. paštas Rašyti

Bendrojo lavinimo mokykloje dirbantis logopedas šalina 55–60 mokinių kalbos, kalbėjimo ir kitus komunikacijos sutrikimus.

Gavus tėvų sutikimus raštu, ištiriama mokinių kalba, sudaromi mokinių, kuriems reikalinga logopedinė pagalba, sąrašai. Šie sąrašai suderinami su Kaišiadorių PPT ir yra tvirtinami mokyklos direktoriaus. Darbui su mokiniais skiriama 18 savaitinių valandų ir 5 savaitinės valandos skiriamos kitai veiklai (pasiruošimui pratyboms, mokinių darbų taisymui, mokinių tėvų ir pedagogų konsultavimui, darbui mokyklos SUK, kvalifikacijos kėlimui).

Logopedas pildo kalbos tyrimo korteles, logopedinių pratybų dienyną, rengia kalbos, kalbėjimo ir kitų komunikacijos sutrikimų šalinimo programas, ruošia rekomendacijas kalbos ugdymo klausimais, kiekvienais mokslo metais rengia logopedinio darbo ataskaitą.

Pirmosios klasės ir priešmokyklinio ugdymo grupės logopedinių pratybų programoje daugiau dėmesio skiriama sakytinės kalbos trūkumams šalinti ir rašomosios kalbos sutrikimų prevencijai. Grupinės logopedinės pratybos vedamos du kartus per savaitę.

Antros, trečios, ketvirtos ir penktos klasės logopedinių pratybų programa labiau orientuota į rašomosios kalbos sutrikimų šalinimą.

Taip pat numatytas ir sakytinės kalbos tikslinimas bei tobulinimas. Grupinės logopedinės pratybos vedamos du kartus per savaitę.

Mokiniams, turintiems žymų ar vidutinį kalbos neišsivystymą, vedamos individualios pratybos.

Logopedo pagalba mokiniams, ugdomiems pagal Bendrąją ugdymo programą, teikiama po pamokų, o mokiniams, ugdomiems visiškos integracijos būdu, pagalba teikiama pamokų metu.

Logopedo funkcijos

  • Organizuoja individualias, pogrupines ir grupines pratybas, taiko specialius darbo būdus ir metodus.
  • Dalyvauja vaiko kompleksiniame tyrime ir padeda nustatyti sutrikimo pobūdį, vaikų specifinius individualius poreikius, numato artimuosius ir tolimuosius darbo su jais tikslus.
  • Dirba gimnazijos Vaiko gerovės komisijos darbe ir renka duomenis apie mokymosi sunkumų turinčių mokinių akademinius pasiekimus.
  • Parengia metinę darbo ataskaitą, įsivertina savo veiklą.
  • Sistemingai tobulina savo kvalifikaciją.
  • Tiria vaikų kalbą, pildo kalbos įvertinimo lapus, sudaro mokinių, turinčių kalbos sutrikimų, rezervinį sąrašą, rūpinasi vaikų kalbos ir kalbėjimo sutrikimų šalinimu, foneminės klausos, protinės veiklos, bendros motorikos, artikuliacinio aparato vystymu, žodyno turtinimu, gramatikos tobulinimu.
  • Mokinį priima į logopedinius užsiėmimus tik gavęs mokinio tėvų raštišką sutikimą, pašalinus sutrikimą, vėl gavęs raštišką tėvų sutikimą, užsiėmimus nutraukia.
  • Veda logopedinius užsiėmimus po pamokų, pertraukų ir laisvu nuo pamokų metu.
  • Kaip specialusis pedagogas dirba pamokų metu.
  • Konsultuoja mokytojus sudarant individualias ir pritaikytas programas, individualizuojant bendrojo ugdymo programas, atsižvelgia į mokinio realų žinių lygį, sutrikusios funkcijos korekciją, prireikus siunčia vaiką pas kitus specialistus.
  • Kaupia ir sistemina vaizdinę ir padalomąją medžiagą, tvarko savo darbo dokumentus.
  • Laikosi pedagoginės etikos normų. 

Korekcinio darbo sistemą sudaro

  • Taisyklingo garsų tarimo mokymas.
  • Foneminės klausos lavinimas.
  • Žodžių garsinės analizės ir sintezės mokymas.
  • Regimųjų, laiko ir erdvės vaizdinių formavimas.
  • Pasyviojo ir aktyviojo žodyno turtinimas.
  • Kalbos gramatinės sandaros tobulinimas.
  • Rišliosios kalbos ugdymas.
  • Smulkiosios motorikos ir artikuliacinio aparato judesių lavinimas.
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.15 – 09.00
  • 2. 09.10 – 09.55
  • 3. 10.05 – 10.50
  • 4. 11.10 – 11.55
  • 5. 12.25 – 13.10
  • 6. 13.20 – 14.05
  • 7. 14.15 – 15.00
  • 8. 15.05 – 15.50