Specialiąja pedagoge gimnazijoje dirba
Kabineto Nr. 109
Dirbantis su spec. poreikių vaikais.
Darbo laikas
|
Savaitės dienos |
Tiesioginio darbo laikas |
Pietų pertrauka |
Netiesioginio darbo laikas |
|
Pirmadienis |
8.15–15.15 |
11.55–12.25 |
14.30–18.00 |
|
Antradienis |
8.15–15.15 |
11.55–12.25 |
15.30–18.00 |
|
Trečiadienis |
8.00–15.00 |
||
|
Ketvirtadienis |
11.10–15.10 |
11.55–12.25 |
14.30–17.42 |
| Penktadienis |
8.15–14.15 |
11.55–12.25 |
14.30–17.00 |
| Viso: | 21 val. 30 min. | 21 val. 42 min. |
Netiesioginis darbas, gavus darbdavio sutikimą gali būti atliekamas darbuotojos pasirinktoje darbo vietoje, prisiimant atsakomybę dėl darbuotojo saugos reikalavimų laikymosi.
Tiesioginis darbas su mokiniais (mokinių specialiesiems ugdymosi poreikiams įvertinti, specialiosioms pratyboms vesti).
Netiesioginis darbas su mokiniais (veikloms planuoti ir joms pasirengti, dokumentams rengti, bendradarbiauti su mokytojais, kitais ugdymo procese dalyvaujančiais asmenimis, vaikų, mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) ugdymo ir (ar) švietimo pagalbos klausimais ir kt.).
Kontaktai
Telefonas +370 346 58358
Specialusis pedagogas padeda mokiniui, turinčiam mokymosi sunkumų, mokytis pagal savo galimybes ir pasitikėti savo progresu
Specialusis pedagogas vertina mokinio ugdymosi poreikius ir teikia individualią pagalbą, kai mokiniai susiduria su skaitymo, rašymo, skaičiavimo ar kitais mokymosi sunkumais. Pagalba organizuojama lankščiai – pratybose ar pamokų metu, bendradarbiaujant su dalyko mokytojais ir tėvais.
Pedagogo tikslas – padėti mokiniui įveikti mokymosi kliūtis, stiprinti savarankiškumą ir sudaryti sąlygas sėkmingai įsitraukti į ugdymo procesą.
Pagrindinės veiklos sritys:
- individualios, pogrupinės (2–4 mokiniai) ir grupinės (5–8 mokiniai) pratybos;
- konsultacijos mokytojams, tėvams ir kitiems ugdymo proceso dalyviams;
- pagalba pamokose ar kitose ugdymosi veiklose, jei mokiniui to reikia;
- mokinio pažangos stebėjimas ir pagalbos plano koregavimas;
- bendradarbiavimas su tėvais ir specialistais dėl mokinio sėkmės ugdymosi procese.
