Mokytojų tarybos sudėtis 2024–2025 m. m.
| Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos. taryboje |
|---|---|---|---|
| 1. | Natalija Kocienė | Informacinių technologijų mokytoja | Pirmininkė |
| 2. | Daiva Maknienė | Lietuvių kalbos mokytoja | Sekretorė |
| 3. | Danutė Leonavičienė | Biologijos mokytoja | Narė |
| 4. | Gina Erlickienė | Anglų kalbos mokytoja | Narė |
| 5. | Vytautas Silvanavičius | Matematikos mokytojas | Narys |
| 6. | Daiva Maciulevičienė | Istorijos mokytoja | Narė |
| 7. | Alvydas Gudonis | Technologijų mokytojas | Narys |
| 8. | Jūratė Skarakodienė | Etikos mokytoja | Narė |
| 9. | Vytas Kuklis | Kūno kultūros mokytojas | Narys |
| 10. | Aušra Kavaliauskienė | Pradinių klasių mokytoja | Narė |
| 11. | Sigrida Balčienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui / VGK pirmininkė | Narė |
Mokytojų taryba – pedagogų bendruomenė, sprendžianti svarbiausius ugdymo klausimus gimnazijoje
Mokytojų tarybą sudaro visi gimnazijoje dirbantys mokytojai ir švietimo pagalbos specialistai. Taryba aptaria ugdymo proceso organizavimą, mokinių pasiekimus, elgesio ir pažangos tendencijas, teikia siūlymus dėl ugdymo kokybės gerinimo ir bendradarbiauja su administracija.
Tai erdvė, kurioje mokytojai kartu sprendžia aktualius klausimus, dalijasi gerąja patirtimi ir stiprina bendrą ugdymo kryptį.
Mokytojų tarybos funkcijos
- Teikia siūlymų direktoriui dėl ugdymo turinio planavimo principų, reikalingų įsigyti mokymo(-si) priemonių, skaitmenizavimo plėtros gimnazijoje.
- Analizuoja ir svarsto ugdomojo proceso rezultatus, ugdymo planą, pedagoginių darbuotojų, mokinių, savivaldos institucijų pasiūlymus, pareiškimus ir informaciją, susijusią su mokymo tvarka ir ugdymo procesu, numato konkrečius iškeltų bendruomenei uždavinių įgyvendinimo būdus.
- Planuoja ir aptaria dalykų, integruojamų programų ugdymo turinį (programas, mokymo ir mokymosi metodus, kontekstą, mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo būdus, mokymo(-si) ir ugdymo(-si) priemones bei patyrimą, kurį mokiniai sukaupia ugdymo procese).
- Svarsto Gimnazijos sanitarinio-higieninio režimo, pedagoginės etikos klausimus ir teikia pasiūlymų direktoriui.
- Teikia siūlymus direktoriui dėl ugdymo kokybės, ugdymo proceso organizavimo tobulinimo, metinės veiklos planavimo ir kitais klausimais.
- Renka atstovus į mokytojų atestacijos komisiją.
